Valikko Sulje

KOKEMUKSIA

Aidosti tyytyväiset asiakkaat ovat toimintamme ehdoton kulmakivi.

NPS eli Net Promoter Score on kansainvälisesti käytetyin asiakasuskollisuuden mittari, eli toisin sanoen suositteluindeksi, joka kertoo, kuinka todennäköisesti asiakkaat suosittelisivat yritystä, tuotetta tai palvelua ystävilleen tai kollegoilleen.

Mittaamme jatkuvasti toimintaamme NPS-mittarilla. Ilmakkaan saama NPS-luku on huippuluokkaa. Se kertoo että asiakkaamme ovat aidosti tyytyväisiä laatuun ja saamaansa palveluun. Useimmilla yrityksillä ja toimialoilla vastaava NPS on välillä 30-50.

Kuuntelemme asiakkaidemme arvokasta palautetta ja otamme ne huomioon, kun kehitämme tuotteitamme ja palvelujamme. 

NPS-luku on tehokas ja lahjomaton indeksi kuvaamaan asiakkaidemme tyytyväisyyttä ja suositteluhalukkuutta.

Ilmakkaan NPS-luku 85 (12/2023)

Tyytyväisten
asiakkaiden
suosittelema

Yli 10 000
kuntokartoituksen
kokemuksella

Kustannustehokas
ja helppo
kokonaisratkaisu