Valikko Sulje

Tyytyväiset asiakkaat ovat toimintamme kulmakivi

Mittaamme jatkuvasti asiakkaidemme tyytyväisyyttä.

Mittaamme jatkuvasti asiakkaidemme tyytyväisyyttä. Ilmakkaan saama NPS-luku on huippuluokkaa. Se kertoo että asiakkaamme ovat aidosti tyytyväisiä laatuun ja saamaansa palveluun.

NPS on kansainvälisesti käytetyin asiakastyytyväisyyden mittari. Useimmilla yrityksillä ja toimialoilla vastaava NPS on välillä 30-50.

NPS 86 ei tarkoita sitä, että vain 86 % olisi tyytyväisiä palveluumme, vaan se luku on lähellä 100 %.

NPS 86 (02/2023)

Aidosti tyytyväiset asiakkaat

Pauliinan kokemuksia Ilmakkaasta
Kokemuksia

Pauliinan kokemuksia Ilmakkaasta

Katso video Pauliinan kokemuksista Ilmakkaasta! Videolla Pauliina kertoo, kuinka yhteistyö Ilmakkaan kanssa sujui ja millaiseen lopputulokseen remontilla päästiin. Kokonaisuudessaan remontti sujui erinomaisesti. Tilaa maksuton kartoitus
Lue tarina »
Huono sisäilma
Kokemuksia

Ilmakas toi helpotuksen terveysongelmiin

Tuula ja Reima Lias asuvat Jyväskylässä Palokassa vuonna 1975 valmistuneessa omakotitalossaan. Huono sisäilma aiheutti Tuulalle terveysongelmia, ja myös pariskunnan aikuiset lapset huolestuivat kodin ilmanlaadusta. Ilmakas
Lue tarina »

Tilaa sisäilmamittaus

Mittauksella kertoo aiheuttaako lämpötila-, ilmankosteus-, hiilidioksidi-, radon- tai TVOC-pitoisuudet haittaa terveydellesi.

Tilaa ilmanvaihtosuodatin

Säilytä puhdas ja raikas sisäilma vaihtamalla tuloilmalaitteen suodatin vähintään kaksi kertaa vuodessa.

Maksa osissa

Rahoituksen avulla maksat remontin joustavasti osissa alkaen 50 €/kk. Muista myös kotitalousvähennys.